ویلا های لوکس لوکس باغ در Bahcesehir برای فروش


این توسعه پایدار طراحی شده و ساخته شده است به طور منظم با محیط زیست و محیط طبیعی، این رویکرد جدید به زندگی سالم در استانبول با فراوانی امکانات اجتماعی در منطقه دنباله دار Bahcesehir نزدیک به حمل و نقل عمومی است. از آپارتمان ها و ویلاها را انتخاب کنید.

درباره پروژه و خواص

این پروژه فوق العاده توسط یکی از توسعه دهندگان برتر استانبول ساخته شده است و طیف وسیعی از آپارتمان ها و ویلا های لوکس را برای فروش در چندین نوع مختلف انتخاب می کند. ویلا ها به پایان رسید و تا دسامبر 2019 آماده حرکت خواهند بود، در حالی که آپارتمان ها تا ژوئن 2020 به پایان می رسد.

امکانات و ویژگی هایی که برای ساکنین برای استفاده با هم استفاده می شود عبارتند از: باغ های باغ سبز با مسیرهای پیاده روی و دوچرخهسواری، 3،000 مترمربع فضای اختصاصی به مغازه ها و امکانات روزانه، فضاهای کاملا مجهز و تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و در فضای باز و تعداد زیادی بیشتر برای همه اعضای خانواده.

خانه ها با توجه به زندگی روزمره طراحی شده اند و ساخته شده است تا مکان های مهمی برای خانواده ها فراهم کنند تا با هم هماهنگ شوند و زمان کافی را صرف کنند. ویلا دارای باغ های سبز برای کباب های تابستانی هستند، در حالی که آپارتمان ها دارای بالکن های متصل به اتاق هستند تا میز و صندلی های ناهار خوری و صندلی ها را بگذارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...