Zekeriyakoy خانه شش خوابه با استخر شنا در استانبول


این خانه بزرگ بزرگ در منطقه مسکونی صلح آمیز Zekeriyakoy در لبه جنگل بلگراد در Sariyer قرار دارد، مناسب برای کسانی که به دنبال افزایش فرزندان در یک نقطه خصوصی در حالی که تنها در فاصله رانندگی کوتاه از مرکز شهر استانبول برای رفت و آمد شهر و کار. تاریخچه طولانی درآمد اجاره برای سرمایه گذاران.

بخشی از یک مجتمع ویلا خصوصی در Zekeriyakoy، این خانه به استانداردهای عالی از بالا به پایین ساخته شده است و آماده به حرکت در فورا هنگامی که فرایند خرید نهایی به پایان رسید - این مجموعه در سراسر زندگی خانواده طراحی شده است و بسیار امن در همه بار.



درباره ویلا

ویلا با 450 متر مربع از فضای داخلی زندگی می کند و به بزرگترین خانواده هایی که به دنبال زندگی در استانبول هستند، به یک اتاق نشیمن بزرگ با منطقه غذا خوردن متوسل می شود. درب از سالن به باغ باز می شود، در حالی که منطقه ناهار خوری می تواند به راحتی برای یک وعده غذا به راحتی به ده نفر برسد. آشپزخانه استادانه همه چیز را در محل برای آماده سازی جشن ها و catering به حوادث است. در طبقه بالا اتاق نشیمن دیگری وجود دارد.

در مجموع، شش اتاق خواب در اموال وجود دارد، از جمله اتاق خواب های مستقل با حمام اختصاصی و کابینت های اختصاصی. اتاق های مجلل بیش از حد بزرگ هستند و همه دارای پنجره هایی هستند که از منظر باغ و محیط طبیعی زیبا و دیدنی لذت بخش هستند. ویژگی های لوکس در سراسر خانه پیدا شده بدون هیچ هزینه ای صرف جزئیات.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...