خرید خانه در استانبول



استانبول یک آهن‌ربا برای سرمایه‌گذاری املاک و گردشگری در منطقه است، بنابراین بسیاریاز خارجی‌ها - سرمایه گذاران و توریست‌ها - خواهان خرید خانه‌های ارزان در استانبول برایاهداف گوناگونی چون گردشگری، اقامت و سرمایه‌گذاری هستند.



استانبول به طور استراتژیک بین اروپا و آسیا قرار دارد، جایی که شما می‌توانید معاملاتشگفت انگیزی را برای خریداران خانه از توسعه دهندگان محلی و خارجی در مناطق مختلفشهر مانند Buyukcekmece، Bahcesehir و Basaksehir پیدا کنید.



بودجه شما دیگر مانعی برای خرید خانه‌ای نیست که مناسب نیازهای شما باشد. امروزه، شمامی‌توانید در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به دنبال خانه‌های ارزان در استانبول بگردید؛ چرا که براساسطرح‌های قسط می‌توانید براساس چندین گزینه پرداخت پرداخت کنید.



قیمت‌های خانه در استانبول در مقایسه با قیمت خانه‌ها در اروپا پایین است و سرمایه‌گذارمی‌تواند با سرمایه‌گذاری در مناطق قابل قبولی برای خرید خانه‌ها در استانبول، به درآمد بالاییدست یابد، به خصوص که شرکت‌های ساختمانی ترکیه تعداد زیادی از پروژه‌های شهری را درهمه سطوح و آرزو برای برآورده کردن نیازهای سرمایه گذاران و صاحبان املاک ایجاد کرده‌اند.



قیمت خانه‌هایی که در دست ساخت‌است، بسیار مناسب‌تر از آنچه که آماده هستند، و شایدسرمایه‌گذار یا صاحب ملک می‌تواند یک خانه ارزان در استانبول با قیمتی کم‌تر از ۳۰ درصد ازآپارتمان‌ها پیدا کند.



از سوی دیگر، دولت ترکیه برای تامین تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی مختلف در بخشاملاک و مستغلات و تشویق پروژه‌های املاک و مستغلات، متناسب با افزایش جمعیت، تلاشمی‌کند.



ما در Imtilak رئال گزینه‌های زیادی را برای خرید خانه‌های ارزان برای فروش در استانبول بهشما پیشنهاد می‌کنیم، چه برای مسکن خانوادگی، اجاره ماهیانه عالی یا حتی فروش مجدد وسود، در همه مناطق سرمایه‌گذاری استانبول و ما می‌توانیم خدمات پس از خدمات مانندفروش، اجاره و مدیریت اموال همه انواع را با توجه به تمایل سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...