یک خانه در استانبول برای شادی واقعی ترک کنید




استانبول زرق و برق دارد و مستقیما از فیلم باند خارج می‌شود، اما برای هر بودجه‌ای یک خانه وجود دارد.

جیمز باند در صحنه‌های آغازین of در استانبول، بر فراز بام‌های pantiled شهر قدیمی شهراستانبول، در برابر پس‌زمینه خیره‌کننده سواحل بوسفور و شاخ طلایی جست و جو می‌کند. اوقبلا در اینجا بوده و به طور جالبی در سال ۱۹۶۳ از روسیه با عشق منتشر شد. اما ممکن استاو به خوبی از تغییراتی که پایتخت باستانی امپراطوری روم شرقی و امپراتوری عثمانی در ۵۰سال گذشته‌است، شگفت‌زده شود. در آن زمان، استانبول از شهر یک میلیون سکنه بهمجسمه عظیم sprawling ۱۳.۵ میلیون رسید. هیچ‌کس نمی‌تواند از شهرسازی دعوت کند کهاز بازدید کنندگان یک معجزه برنامه‌ریزی منظم استقبال می‌کند، اما همه مقایسه‌ها مربوط بهبد نیست: درختان بالای تپه‌ها رشد کرده‌اند که وقتی شان کانری در باند بود کچل به نظر می‌رسید. اما در مورد یک فضای زنده پر زرق و برق، یک مرد بین‌المللی که به دنبال راز و رازاست در حال حاضر کاملا در خانه احساس خواهد شد.



اولین کشور خارجی خرید ملک در اینجا روسیه است، اما در جایگاه دوم بریتانیا قرار دارد.امسال، اردوغان Bayraktar، وزیر محیط‌زیست و برنامه‌ریزی شهری، انتظار دارد که تعداد کلفروش املاک و مستغلات دو برابر شود. در حالی که بیشتر خارجی‌ها به ساحل نگاه می‌کنند،گزارش PwC (Price)و موسسه زمین شهری سال گذشته استانبول را به عنوان مهم‌ترین بازارسرمایه‌گذاری در اروپا شناسایی کردند. در مقابل اقتصاد راکد منطقه یورو و بریتانیا، ترکیه در حال برنامه‌ریزی است. این کشور اخیرا قوانین مربوط به اموالش را اصلاح کرد که امکان خریددو برابر میزان زمین در ترکیه نسبت به قبل از آن را فراهم کرد.



جولیان واکر از یک نماینده در ترکیه می‌گوید: " استانبول یک مکان بزرگ است. ما هر چیزی را از خانه‌های لوکس ۱۵ میلیون دلار به آپارتمان‌های استودیو برای ۶۰،۰۰۰ دلار پیشنهاد می‌کنیم."در طی ۲۰ سال گذشته، ساختمان‌های آپارتمانی به سمت غرب، به سوی فرودگاه بین‌المللیآتاتورک و فراتر از آن، "کمی ارزان و شاد" هستند. اما شهر در مقایسه با بریتانیا، منطقه یورو وآمریکا، در مقایسه با بریتانیا، منطقه یورو و آمریکا، از انرژی بسیار کمتری برخوردار است.



نویسنده و عکاس بریتانیایی اما لوین، که در سال ۱۹۸۹ به این دنیا سفر کرده بود، در سال۱۹۸۹ به استانبول آمد و عاشقش شد. در سال ۲۰۰۱، یکی از دوستانش به او گفت که در آنجاآپارتمانی را خریداری می‌کند و او " تصور می‌کند که در لاتاری برنده خواهد شد." با این حالقیمت آن تنها ۷۰۰۰ پوند بود. مسلما، محله Tarlabasi در اطراف لبه‌ها "سخت" است، وآپارتمان مورد نیاز است، اما اما به این نتیجه رسید که او از این کار پیروی خواهد کرد. او ۱۳۰۰۰پوند برای یک آپارتمان دو خوابه فوق‌العاده در بالای یک ساختمان شش طبقه در Tepebasiپرداخت کرد و گفت: " محل هتل مجلل هتل Pera، در یک خیابان مسکونی پر جنب و جوشبا رستوران‌ها و هتل‌های کوچک است. این فقط یک مایل از میدان Taksim است " یک نقاشیبزرگ، تراس و بالکن بود. ارزش املاک در این منطقه ۱۰ برابر افزایش‌یافته است.



بازار املاک گران‌قیمت منعکس‌کننده موفقیت اقتصادی Turkey's است. رقابت بینکارآفرینان باعث رانده شدن قیمت برای بهترین خانه‌ها تا ارتفاع‌های سرگیجه اور شده‌است.آخرین آپارتمان‌ها برای مشخصات عالی ساخته می‌شوند و برای اولین بار با تجلیل از نام تجاریبین‌المللی مهر و موم می‌شوند. اتومبیل شما را می توان پارک کرد، آپارتمان شما تمیز شد،مهمانی‌های شام شما پخته‌شده، مهمانی‌های شما تدارک دیدند، همه توسط گروه هتلKempinski (که مالک هتل پر زرق و برق در شهر است)و شرکت طراحی بین‌المللی آرمانی /کاسا..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...