خانه خانوادگی در Gurpinar کوتاه رفتن به دریا


این خانه بزرگ و بزرگ برای فروش واقع در 150 متری از دریا در منطقه آرام گورپینار است. این اموال از نظر منظره دریا با دید عالی است و برای کسانی که به دنبال فرار از سرعت شلوغ زندگی در مرکز استانبول با متروبس در نزدیکی برای رفت و آمد و کار در شهر مناسب است.

Gurpinar در بیللیکودوزو یک مکان مورد علاقه برای بزرگ کردن کودکان در استانبول است و برای تمام امکانات مورد نیاز از قبیل مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید و حمل و نقل عمومی است - زندگی این جا مناسب افرادی است که عاشق طبیعت و محیط اطراف هستند.



درباره ویلا

طبقه همکف از یک اتاق نشیمن بزرگ و آشپزخانه جداگانه تشکیل شده است. آشپزخانه دارای کابینت های ذخیره سازی و میز کار برای تهیه غذا است. اتاق نشیمن سبک و آرام است، مناسب برای آمدن با عزیزان. هر دو اتاق نشیمن و آشپزخانه به یک پاسیو پوشش داده می شود که دارای اتاق بیش از اندازه کافی برای ناهار خوری یا تنظیم صندلی است. کف اتاق یک اتاق و حمام است.

طبقه بالا در طبقه اول سه اتاق خواب بزرگ است. برخی از اتاق خواب ها دارای دسترسی به بالکن های خصوصی با دیدگاه های صلح آمیز نسبت به باغ و محیط طبیعی می باشند. در این طبقه خانه یک اتاق نشیمن وجود دارد. حمام خانواده کاملا مجهز و دارای دوش است.

طبقه پایین در سطح زیرزمین خانه یک منطقه وسیع است که اتاق را فراهم می کند تا به چهار وسیله نقلیه پارک شده در هر لحظه پارک کند. زیرزمین در ورودی / خروجی خود به شکل یک درب الکتریکی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...