دید بوسپور به طور کامل بازسازی عمارت عثمانی برای فروش


این ویلا یک قطعه شگفت انگیز از تاریخ استانبول است - این ملک کاملا عمارت استثنایی است که در بشیکتاش واقع شده است، فقط چند متر دور از بوسپور است و دارای منظره های برجسته ای از دریا و جزیره Galatasaray است. این موقعیت فقط یک بار در طول زندگی پیش میاد.


این ساختمان تاریخی درجه دوم با چوب و بتن تقویت شده پوشیده شده است و با توجه به لمس های مدرن، از قبیل آسانسور در خانه برای دسترسی آسان در تمام شش طبقه، به زیبایی سابق خود بازگشته است. خانه تنها 40 متری از ساحل و ساحل است.



کف بسکتاش ویلا کفپوش

طبقه پایین در سطح زیرزمین یک ساختمان بیرون ساختمان، سونا برای آرامش خالص یا پایان دادن به روز در محیط آرام است، یک اتاق کاملا لباسشویی و یک کابین برای استفاده به عنوان یک ذخیره سازی.



طبقه ورودی

ویلا وارد یک اتاق نشیمن بزرگ و آشپزخانه مجلل می شود که به طور کامل دارای فضای ذخیره سازی و اتاق برای تهیه غذاهای خانواده است. سالن دیدگاه های لذت بخش است. تکمیل این طبقه WC است.



طبقه اول

طبقه اول ارائه می دهد دو اتاق خواب دو برابر برای تا چهار نفر برای خواب راحت در یک شب. هر دو اتاق دارای منظره ای عالی از دریا می باشند. تکمیل این طبقه حمام خانواده بزرگ به طور کامل نصب شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...