خانه های رنگارنگ برای فروش در استانبول Zekeriyakoy

این پروژه رنگارنگ در منطقه مسالمت آمیز Zekeriyakoy ارائه می دهد 48 خانه های لوکس خانواده برای فروش با دسترسی به طیف گسترده ای از امکانات کلاس اول در سایت. اینها خواص برای کسانی است که به دنبال ساختن یک زندگی جدید در استانبول هستند.

این ویژگی های عالی به شما نمایش چشمگیر از طبیعت و محیط اطراف آن می دهد و به زودی به طور کامل فروخته می شود - امروز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



درباره ویلا

ویلای یک خانه بزرگ با طرح داخلی طرح باز و متشکل از یک اتاق نشیمن 45 متر مربع در مرکز اموال است، مناسب برای شبهای خانوادگی و زمان صرف همراه با عزیزان. خاموش آشپزخانه آشپزخانه 24m2 است با تمام کالاهای سفید نصب شده است.

در داخل ویلا چهار اتاق خواب بزرگ و سه حمام وجود دارد. اتاق خواب به راحتی می تواند دو نفر را بخورند و دیدگاه خوبی نسبت به املاک و محیط طبیعی و محیطی دارند.

ملک دارای تراس تحت پوشش است که در آن شما می توانید در شب و یا بعد از ظهر استراحت، و همچنین لذت بردن از ناهار خوری یا سرگرمی در فضای باز. در خارج، یک باغ خصوصی بزرگ برای شما و خانواده تان وجود دارد.

ویلا دارای یک محیط دوست داشتنی برای زندگی خانوادگی است و از زمان نخستین ساخت آن در سال 2014، در وضعیت بی نظیر نگهداری می شود.



درباره پروژه

این پروژه لوکس شامل تنها 48 ویلا است که در یک قطعه زمین منحصر به فرد با حفظ حریم خصوصی و نخبه زندگی می کنند. توسعه دهندگان از بالاتر و فراتر رفته اند تا اطمینان حاصل شود که هر یک از خانه ها کیفیت کامل را ارائه می دهد و پروژه با امکانات کامل برای ساکنان مجهز شده است. این موارد عبارتند از:

- دو استخر شنا باز

- مرکز تناسب اندام کامل و سالن بدنسازی

- سونا درون سایت

- رستوران کاملا کاربردی

- باغ های حیاطی و مراقبت از باغ

- خدمات پذیرش

- 24 ساعت امنیت و دوربین

- پارکینگ ارائه شده است

تنها پنج ویلا برای فروش در این املاک وجود دارد، بنابراین زمان صرف می شود تا مکان شما را در این مکان منحصر به فرد برای سالی که در ترکیه زندگی می کند، تضمین کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...