خانه های خارج از برنامه استانبول برای فروش ملک - ترکیه در Basaksehir با باغ گیاه‌شناسی





توضیحات ملک:

تیم خانه ترکیه از ارائه این طرح خارج از طرح آپارتمان‌های مدرن در استانبول برای فروش، یکتوسعه بزرگ مدرن در منطقه Basaksehir در بخش اروپایی شهر به طور ایده‌آل بین آتاتورک وفرودگاه جدید استانبول، خوشحال است.



Basaksehir یکی از نقاط حساس برای سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است که دسترسیسریع به فرودگاه آتاتورک و همچنین فرودگاه جدید استانبول را به شمال دارد که در حدود ۲۰دقیقه قابل‌دستیابی خواهد بود، و نه تنها آن، این منطقه بسیار نزدیک به جاده ExpressBasin است که در مرکز تجاری جدید شهر قرار دارد.



این دلایل فوق به تنهایی برای اموال سرمایه‌گذاری در شهر کامل هستند و همچنین پیوندهایشهری عالی با یکی از بزرگراه‌های اصلی شریانی در نزدیکی نزدیکی و چندین ایستگاه مترو که به بخش‌های زیادی از شهر می‌رسند، وجود دارد.



منطقه of نیز برای کل زندگی، با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی روزمره همراه با امکانات تحصیلیبرای همه سنین، و البته هر کسی که پس از آن به دنبال منطقه استانبول باشد دارای مراکزخرید بزرگ است و Basaksehir نیز از مکان‌های پارک سبز شگفت انگیزی با ponds طبیعی،گردش‌های طبیعی و پیک‌نیک جنگلی برخوردار است.



اطلاعات منطقه محلی



توسعه مدرن سه مرحله‌ای آپارتمان‌های لوکس برای فروش در Basaksehir تنها ۵ دقیقه ازبزرگراه TEM، ۱۲ دقیقه تا بزرگراه E - ۵، فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه آتاتورک با مرکزمشهور شهر و پل Bridges در حدود ۳۰ دقیقه به دست آمده‌است.



به همراه فروشگاه‌های محلی، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها و غیره، برخی از جاذبه‌های قدیمی وجدید شهر به همراه فروشگاه‌های محلی، رستوران‌ها، و سوپرمارکت‌ها و غیره به همراهفروشگاه‌های محلی، رستوران‌ها، و سوپرمارکت‌ها و غیره، به همراه فروشگاه‌های محلی،رستوران‌ها، و سوپرمارکت‌ها و غیره، دامنه وسیعی از خدمات حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها وسوپرمارکت‌ها و غیره را در اختیار خواهید داشت.



مجموعه عظیم این سه مرحله، مساحت کل زمینی ۱۱۵، ۰۰۰ متر مربع، با فاز اول در دسامبر۲۰۱۹ و مرحله سوم در دسامبر ۲۰۲۰ را پوشش خواهد داد، که همه آن‌ها با تمام مقرراتساختمان دولت، زلزله، آتش‌سوزی و ایمنی گاز همراه با همه خانه‌ها برای گرمایش و صدامحافظت می‌شوند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...