منظره دریا خیره کننده بوفوروس در استانبول



این مجتمع ها تنها 5 دقیقه فاصله از دریای بسفر و در نزدیکی مناطق اصلی خرید و مراکز زندگی در قلب استانبول واقع شده اند و این خواسته های یک طراح مشهور جهان است و زندگی 5 ستاره ای با فراوانی اجتماعی و جمعی امکانات موجود.
این ویژگی های طراح، با نگاهی به دریای بسفر و طبیعت با دیدگاه های پانورامای خیره کننده، به سوی لوکس در استانبول دسترسی پیدا می کند تا دسترسی به استخر شنا بی نهایت، تراسهای آفتاب، باغ ها، مرکز اسپا VIP و خیلی بیشتر.



درباره پروژه و محل اقامت

این طراحی 5 ستاره توسط یک طراح مشهور دنیا ساخته و ساخته شده است که شامل 11 بلوک در مجموع و 116 آپارتمان برای فروش دارد. واقع در یک طرح 22000 متر مربع، خریداران می توانند از خانه ها در اندازه های دو تا چهار اتاق خواب با باغ، پنت هاوس و استودیو های موجود در دسترس انتخاب کنند.

خواص طرح های مدرن باز برنامه ای فراهم می کند فضای زیادی برای زمان صرف شده با عزیزان. اتاق خواب مهمان دارای حمام اختصاصی طراح خصوصی است. پنجره های کشویی در هر اتاق این منظره را مستقیما به خانه ها می آورند، در حالی که بالکنهای شیشه ای بزرگ و تراس های آرامش بخش برای دیدار با منظره دریای بسفر مناسب است.

ویژگی های همه لیست ها شامل: سقف کاذب سه طبقه در هر خانه، پنجره های دو جداره، صدا و عایق حرارتی در اطراف، تجهیزات آشپزخانه وارداتی کلاس اول، کف پوش چوب جامد، بالکن شیشه ای بزرگ و تراس، سنگ های طبیعی استفاده شده و بسیاری دیگر در تمام اقامتگاه ها .



امکانات و ویژگیها عبارتند از:

- باغ های منحصر به فرد با دیدگاه طبیعت بسفر

- استخر استخر بی نهایت 60 متر مربع

- استخر بزرگ سالن باز سالم

- تراس های خورشیدی و کابینا برای آرام کردن در خارج

- مسیرهای پیاده روی پر از درختان و سبز

- مرکز تناسب اندام ایالتی به طور کامل مجهز شده است

- مرکز اسپا VIP با امکانات کامل برای ساکنان

- ماساژ، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار

- باشگاه خانه برای بزرگسالان و باشگاه کودکان

- پارکینگ با فضای برای هر ملک

- سیستم امنیتی کاملا 24 ساعته

- و خیلی بیشتر در سراسر زمینه



قیمت املاک و در دسترس بودن

2 + 1 اتاق خوابگاه از 143m2 اندازه گیری و شروع از 6،600،000TL

3 + 1 اتاق خوابگاه از 207m2 اندازه گیری و شروع از 9،250،000TL

4 + 1 اتاق خوابگاه از 236m2 اندازه گیری و از 10،500،000TL شروع

5 + 1 اتاق خوابگاه از 458m2 اندازه گیری و شروع از 19،750،000TL



محل در استانبول

در قلب استانبول، این اقامتگاه ها در یک منطقه اولیه در مثلث Ortakoy، Levent و Zincirlikuyu واقع شده اند، فقط در فاصله پنج دقیقه کوتاه از دریای بسفر با دید قابل توجهی از طبیعت و دریا. مراکز خرید شهر بزرگ، مدارس بین المللی با کیفیت و امکانات رفاهی در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. این مجموعه فرصت مناسبی برای خریداران برای لذت بردن از طبیعت صلح آمیز در قلب استانبول، در فاصله چند دقیقه از Taksim، Besiktas، Nisantasi و سایر مراکز مرکزی فراهم می کند. این انتخاب برای کسانی است که به دنبال شیوه زندگی 5 ستاره در ترکیه هستند. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...