ویلاهای آبشار برای فروش در استانبول در غرب اروپا

این خانه ها در ساحل دریا واقع در Buyukcekmece واقع شده و از خانه های مجلل با منظره ای از منظره دریا و دسترسی به مجموعه ای از امکانات کلاس جهانی از قبیل خیابان هنر عجیب و غریب، مارینا و بازار و حتی میدان عملکردی برخوردار است. به عبارت ساده، این یکی از پروژه های برتر در این بخش شهر است.

امروز برای فروش در قیمت پایین ترین قیمت ممکن است، این توسعه 5 ستاره یک بار در یک فرصت طول عمر برای سرمایه گذاری در ساحل استانبول با قیمت های پیش بینی شده تا 35 درصد افزایش می یابد - از دست ندهید.



درباره پروژه و خانه ها

این پروژه برجسته شامل ویلا ها و آپارتمان ها برای فروش با استانداردهای 5 ستاره توسط یکی از توسعه دهندگان برجسته شهر است که همه آنها دارای چشم انداز خارق العاده ای نسبت به دریا هستند. خریداران می توانند از آپارتمان ها در اندازه های یک تا پنج اتاق خواب و ویلا در اندازه های 3 تا 4 اتاق را انتخاب کنند.

هدف قرار دادن خانواده ها و افرادی که به استانبول با فرزندان مسافرت می کنند، خریداران فراوانی را برای انجام دادن و تأسیسات اجتماعی در محل خود برای مشغول نگه داشتن شما از جمله مغازه های تجاری روزانه، اسکی آبشار لوکس، استخر شنا منظره دریا، فضاهای اطفال، و خیلی بیشتر. مناطق برجسته عبارتند از:

- مارینا بازار - اندازه گیری 5000 متر مربع، این فضا در ساحل واقع شده است و برای فروشندگان بسیاری از مغازه ها را برای زندگی روزمره خود در تنظیمات لوکس ارائه می دهد. آیا شما می خواهید برای خرید و یا خرید مواد غذایی، همه چیز اینجا را پیدا کنید.

- میدان عملکرد - برای کسانی که به دنبال اضافه کردن کمی فعالیت به زندگی خود، میدان عملکرد ارائه می دهد تراس، زمین های بازی برای کودکان، مناطق اسکیت، دوچرخه سواری و مسیرهای دوچرخه سواری، و حتی یک پارک برای حیوانات.

در داخل، تمام خواص طراحی شده و ساخته شده است تا به زندگی خانوادگی استانبول رسیدگی کند و دارای یک اتاق نشیمن بزرگ و مجلل برای جمع آوری با عزیزان شما است. آشپزخانه به طور کامل نصب شده است، در حالی که اتاق خواب برای اتاق خواب بسیار بزرگ است. همه ویلاها دارای منظره زیبای پانوراما از دریا هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...