آپارتمان لوکس استانبول برای فروش با نخستین حوضه اکسپرس - آپارتمان های سرمایه گذاری در نزدیکی فرودگاه

Istanbul Apartment - Near The Airport - Shopping centre on-site

خانه‌های ترکیه از ارائه این آپارتمان‌های تجملی بی‌نظیر در استانبول برای فروش خوشحال هستند، که در بخش اروپایی شهر در Kucukcekmece در فاصله ۳ کیلومتری فرودگاه آتاتورک و بسیار نزدیک به مرکز تجاری Express Basin یافت می‌شوند.

خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول

طی چند سال گذشته، Kucukcekmece از حومه شهر استانبول تا منطقه مسکونی بسیار محبوب و با طراوت رشد کرده‌است و توسعه برخی از مجتمع‌های مسکونی عالی که میزبان امکانات بالقوه برای همه خانواده هاست.



منطقه Kucukcekmece بسیار نزدیک فرودگاه بین‌المللی آتاتورک می‌نشیند و میزبان امکانات رفاهی از مراکز خرید بزرگ، مدارس برای همه سنین، بیمارستان‌ها، و بیشتر مناطق شهری است که فرودگاه استانبول را به مرکز شهر باز کرده‌است.



این منطقه همچنین میزبان جدیدترین مرکز تجاری است که در جاده Express Basin، ملقب به Maslak ۲، که بسیاری از تجار را به این منطقه جلب کرده‌است، همراه با بسیاری از نیروی کار city's و خانواده‌ها، و در نتیجه باعث می‌شود نقطه اصلی سرمایه‌گذاری املاک با اضافه کردن دریاچه برای تبدیل شدن به the دوم healthy که زمانی که کانال برنامه‌ریزی‌شده استانبول شکل می‌گیرد، تبدیل شود.



مکان و جزئیات توسعه



این امر به تکمیل توسعه آپارتمان‌های لوکس برای فروش در محله Halkali of، یکی از سریع‌ترین مناطق در حال توسعه در شهر، که در مرکز استانبول جدید واقع شده‌است، تنها ۳ کیلومتر از فرودگاه آتاتورک در جاده Express Basin یافت می‌شود.



یک منطقه که بسیاری از شرکت‌ها دفاتر خود را نیز در آن جا به جا کرده‌اند: بانک‌ها، کانال‌های تلویزیونی و میزبان چندین هتل به نام هالیدی، Raddison، Ibis و ماریوت که میلیون ها نفر را در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌دانند که کانال Kucukcekmece نزدیک به زمانی که کانال جدید در یک زمان کوتاه در حال انجام است، کسب‌وکار و بازدیدکنندگان بیشتری را به این منطقه خواهد آورد.



این جاده باند TEM و E - ۵ بسیار نزدیک به توسعه است که این منطقه را از همه مناطق با اتصالات بسیار زیادی به فرودگاه جدید استانبول و پل سوم استانبول در کنار یک ایستگاه مترو تنها ۳۰۰ متر دورتر می‌سازد.



امکانات کافی و فراوانی در مجاورت، چندین مدرسه، کالج و دانشگاه‌ها، مراکز خرید بزرگ، و تعدادی بیمارستان و درمانگاه عالی و بیشتر برای زندگی روزمره در این شهر وجود دارد، هر چند که برای استراحت شهری و بازدیدکنندگان عادی نیز ایده‌آل است.



ساخت این توسعه تقریبا با خانه‌های آماده در دسامبر ۲۰۱۸ تکمیل می‌شود که همگی برای استانداردهای بالا ساخته شده‌اند و مطابق با تمام مقررات صادره دولتی هستند.



این مجتمع در منطقه‌ای وسیع از ۴۲، ۰۰۰ متر مربع ساخته شده‌است، که ترکیبی از آپارتمان‌های مسکونی و واحدهای اداری خانه را در شش برج از ارتفاع‌های مختلف ارائه می‌دهد و به علاوه یک مرکز خرید بزرگ با ۲۳۳ واحد برای تهیه در، کافه‌ها و رستوران‌ها با چندین واحد اجاره‌ای که به فروشگاه‌های برچسب خورده اجاره داده شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...