آپارتمان های استانبول برای فروش با طرح پرداخت دو ساله - طرح سرمایه گذاری مستقیم خارجی ترکیه

Basin Express Investment Apartment - Istanbul - Basin Express location

خانه‌های ترکیه از ارائه این آپارتمان‌های اجاره‌ای در استانبول برای فروش واقع در بخش اروپایی شهر در قلب منطقه تجاری جدید،، که در محله مطلوب Gunesli، بخشی از مرکز جدید شهر استانبول، واقع شده‌است، لذت زیادی می‌برند.

خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول

Gunesli در حال حاضر یک نقطه اصلی برای سرمایه‌گذاری در استانبول است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آتاتورک و نزدیک به جدیدترین منطقه تجاری Istanbul's در جاده Basin Basin و بزرگراه TEM که ارتباط عالی با طول و عرض شهر از طریق این جاده‌های شلوغ و خدمات حمل و نقل عمومی فوق‌العاده به بسیاری از مناطق استانبول را می‌دهد.



این منطقه برای مدت طولانی و کوتاه‌مدت برای اهداف سرمایه‌گذاری مناسب است، جذب کنندگان کسب‌وکار معمولی، توریست‌ها، کارگران سفید یقه و خانواده‌های مرفه با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی محلی در این منطقه برای زندگی گرد، از جمله مراکز خرید بزرگ، بیمارستان‌ها، چندین دانشگاه و مدرسه برای همه سنین.



خانه‌ها در مجتمع‌های مدرنی با هدف زندگی سالم با مزیت اضافه یک سبک زندگی لوکس و همه در دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه‌ها و هر چیز دیگری که شما برای زندگی در شهر نیاز دارید، یک استراحت کوتاه شهری یا قرار ملاقات تجاری ارائه می‌دهد.



جزئیات توسعه مکان یاب:



این طرح خارج از برنامه آپارتمان‌های لوکس برای فروش در Gunesli در جاده اکسپرس Basin واقع شده‌است که یک مکان اصلی است که دسترسی عالی به تمام مناطق شهر از طریق تقاطع بزرگراه نزدیک، مسیرهای مستقیم به فرودگاه آتاتورک و فرودگاه جدید استانبول را ارائه می‌دهد.



مرکز جدید استانبول جایی است که مجتمع در نزدیکی مرکز خرید استانبول قرار دارد، هتل هالیدی این هتل همراه میزبان امکانات رفاهی دیگر، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها پیدا شده‌است که برخی از آن‌ها در فاصله پیاده و برخی از آن‌ها از طریق یک حرکت کوتاه، منطقه‌ای ایده‌آل برای هر دلیلی که شما می‌خواهید ملک را در استانبول خریداری کنید، پیدا شده‌است.



اگر چه یک پروژه خارج از برنامه، ساخت کامل است و در پایان دسامبر ۲۰۱۸ با تکمیل آخرین تماس با خانه‌های آماده برای تحویل به خریداران در پایان دسامبر ۲۰۱۸، توسط یک توسعه دهنده بسیار محترم ساخته‌شده و با تمام مقررات ساختمان تنظیم‌شده توسط دولت ترکیه برای زلزله، آتش‌سوزی و ایمنی گاز و قوانین جدید برای گرمایش و حفاظت صدا ساخته شده‌است.



ساخته‌شده در زمینی با مساحت ۱۶، ۰۰۰ متر مربع، با دو برج مسکونی ۱۹ و ۲۹ که بالای یک مرکز خرید کوچک با ۳۱ واحد تجاری قرار دارد تا فروشگاه‌های مارک دار، کافه‌ها و رستوران‌ها را تامین کند، تنها یک آسانسور از خانه شما دور می‌شود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...