Off-Plan استانبول املاک برای فروش مرکز شهر آپارتمان لوکس نزدیک به کاخ Topkapi

Central Istanbul Apartments - Off-Plan - Second phase

ترکیه خانه ها از ارائه این توسعه آپارتمان خارج از طرح در استانبول برای فروش، در قلب مرکز شهر نزدیک به معبد Topkapi معروف در سمت اروپا شهرستان خوشحال است.

خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول

استانبول یک شهر وسیع و پر جنب و جوش در شمال غربی ترکیه است که شهر پایتخت سابق آن به نام قسطنطنیه شناخته می شود و امروز یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان است که بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

اعداد گردشگری بسیار زود به طور چشمگیری افزایش می یابند، زیرا فرودگاه جدید IGA، سومین شهر، به پایان سال 2018 باز خواهد گشت که استانبول را بسیار قابل دسترسی تر از همیشه خواهد کرد و یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان خواهد بود. .

از آنجایی که شهر چندین سال پیش به عنوان قسطنطنیه شناخته شد، شهر تغییرات بزرگی را به ویژه در چند سال گذشته با مناطق تازه توسعه یافته در سراسر شهر بزرگ تجربه کرده است، با این حال مرکز استانبول و جاذبه های معروف آن همچنان محبوب هستند. بسیاری از این مناطق جدید، با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در حال گسترش شهر، شبکه های جاده ای بزرگ، پل های بسفر، تونل های زیرزمینی و خدمات کشتی به سمت آسیا، از طریق مرکز شهر بسیار عالی به مرکز می رسند.

محل پروژه و جزئیات

این طرح غیرقانونی آپارتمانهای لوکس استانبول برای فروش واقع در محله Topkapi بسیار مرکزی است و در فاصله ای 8 کیلومتری از میدان Taksim و تنها 13 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک با ایستگاه متروی داوودپاسا تنها 100 متر فاصله دارد، مرکز شهر و یا فقط 400 متر به ایستگاه مترو Terazidere.

منطقه ای که به عنوان یک شهر مرکزی به شمار می رود، این مجموعه آرایه ای از امکانات محلی را با مغازه ها، رستوران ها، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها در نزدیکی و تعدادی از مراکز خرید عالی در یک درایو بسیار کوتاه فراهم می کند؛ همچنین بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و سواحل دریاهای بسفر و مرمره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...