استانبول املاک برای فروش با جبهه - آپارتمان لوکس در Atakoy

Luxury Sea Front Istanbul Real Estate - Panoramic sea view

در اینجا در ترکیه خانه ها، ما بسیار خوشحالیم که این آپارتمان های لوکس را در استانبول برای فروش ارائه می کنیم، واقع در موقعیت ساحلی Marmara Premium و در نزدیکی بازار Atakoy Marina در طرف اروپایی شهر واقع شده است.

خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول

بخشی از اروپا در استانبول طی سالهای اخیر شاهد تغییرات شگفت انگیزی بوده است که با پیشرفت های هزاران خانه جدید در بسیاری از نقاط در طول و عرض جغرافیایی شهر، بسیاری از حومه های زلزله زده در حال تبدیل شدن به مناطق بسیار محبوب زندگی می کنند و بیشتر ارتباطات عالی با مرکز شهر وجود دارد، چه در جاده ها و چه در حال گسترش سیستم های حمل و نقل عمومی که اغلب مسیرهای طولانی ترافیک استانبول را از بین می برند.

این که آیا شما به دنبال خرید ملک در استانبول برای تعطیلات، اهداف زندگی یا سرمایه گذاری در سال است، بازار Atakoy منطقه ای است که همه جعبه های حق را انتخاب کند، بسیار نزدیک به فرودگاه با بزرگترین بزرگراه E-5 در حال عبور از این منطقه است که دسترسی عالی به تمام مناطق شهر را فراهم می کند، همراه با امکانات فراوان روزمره با چندین مرکز خرید بزرگ، مدارس عالی، دانشگاه ها و بیمارستان ها و مرکز تجارت جهانی استانبول که همه آنها را برای زندگی سالم ایده آل می کند و همچنین گردشگران را جذب می کند. و بسیاری از بازدید کنندگان منظم کسب و کار و ملوانان که به marina در قایق بادبانی لوکس می رسند.

اطلاعات مکان و مجتمع

این آپارتمان لوکس آپارتمان لوکس فوق العاده برای فروش در Atakoy استانبول تنها در 3 کیلومتری در جاده ساحلی مرمره از ماریان واقع شده است و مفهوم 5 * هتل توسط گروه هتل مشهور هتل جمیرا ساخته شده است و هیچ چیز بین مجتمع و دریای مرمره وجود ندارد.

بزرگراه E-5 در کمتر از 2 دقیقه رسیده است که لینک مستقیم آن را به فرودگاه آتاتورک نزدیک می کند و فقط 5 کیلومتر فاصله دارد و ارتباطات شهر عالی، عبور از مراکز خرید به سوی فرودگاه و دریانوردی و همه در یک محدوده 20 ساله است. دقیقه درایو از تمام جاذبه های اصلی شهر در مرکز شهر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...