حانه ویلایی سفارشی Lake Terkos Designer در استانبول


این ویلا با طراحان 5 ستاره، با دریاچه Terkos به طرف دیگر و تنظیمات جنگل به طرف دیگر، تنها 30 دقیقه طول می کشد تا ویلا های Arnavutkoy با بهترین امکانات از هر دو جهان را در اختیار داشته باشند. کسانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی در خانه هستند.

یکی از پروژه های منحصر به فردی در استانبول و یکی از برترین انتخاب های ما در Arnavutkoy است که در حریم خصوصی قرار گرفته و به استانداردهای نخبگان طراحی شده است. این ویلاها توسط محوطه سازی شگفت انگیز سبز و دیدگاه های جنگل های عظیم احاطه شده اند و تنها 10 دقیقه دور از فرودگاه سوم هستند.



درباره ویلاها

این ویلاها سفارشی به استانداردهای لوکس طراحی شده و فضای داخلی داخلی 300 متر مربع را ارائه می دهند. خانه ها به طور یکپارچه از اتاق نشیمن به آشپزخانه نیمه باز و منطقه باغبانی کنار استخر جریان می یابند. در طبقه همکف دو اتاق خواب وجود دارد که هر دو مجهز به حمام خصوصی هستند.

پله ها به طبقه اول منتهی می شود که در آن سه اتاق خواب دیگر پیدا می شود. هر سه اتاق خواب دارای حمام اختصاصی و دیدنی عالی هستند که به سمت جنگل های اطراف و طبیعت می روند. بالکن و تراس مناسب برای آرامش در حریم خصوصی هستند. ویلاها فضای بیشتری برای خانواده های بزرگ دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...