خانه های ویلایی لوکس مدرن مدرن نزدیک به Lake Buyukcekmece در استانبول


این ویلاها که در خانواده های خود قرار دارند، در محوطه های خصوصی با استخرهای بزرگ قرار دارند و از مرکز استانبول در منطقه سبز Buyukcemekece تشکیل شده و بخشی از املاک و محله های انحصاری هستند - این باید برای کسانی که به دنبال زندگی لوکس با آنها عزیزان. نکته: ما خوشحالیم که پنج ویل های اول مرحله دوم این پروژه را در قیمت های ویژه کمپین از 550،000 دلاری ارائه دهیم.

نزدیک به بزرگراه ها و گزینه های حمل و نقل شما را به راحتی به مرکز استانبول می رسانند، این خانه های استثنایی به شدت برای زندگی مسکونی در Buyukcekmece توصیه می شود، با ما تماس بگیرید تا امروز از شما بازدید کنید.



درباره پروژه و ویلاها

مجموعه ای که در دسامبر 2017 به آخرین استانداردهای مدرن تکمیل می شود، در مجموع 61 ویلا در این املاک خصوصی و منحصر به فرد در 85 هکتار زمین وجود دارد. دو نوع ویلا، یک خانه چهار خوابه و یک خانه شش خوابه وجود دارد - این املاک به طور خاص برای خانواده های مسالمت آمیز که در منطقه بسیار تمیز استانبول زندگی می کنند، وجود دارد.

در امتداد دریا Lake Buyukcekmece، این املاک در باغ های پر از سواحل قرار دارد و امکانات متعددی را برای ساکنان و خانواده هایشان فراهم می کند تا از آن لذت ببرند، از جمله مسیرهای پیاده روی با نمایش های خیره کننده، زمین های بازی برای کودکان برای صرف وقت با دوستان خود، خیلی بیشتر. این املاک احساس غرورآمیز جامعه را ایجاد می کند.

تمام ویلاها در باغ های خصوصی خود با استخرهای اختیاری تنظیم می شوند. باغ ها فضای زیادی برای کباب کردن، اتاق برای بازی کردن کودکان شما و چمن های منظره ای برای آفتاب گرفتن و استراحت فراهم می کنند - شما هرگز از گذراندن وقت در خارج از خانه تیراندازی نخواهید کرد.

در داخل، خواص از یک طرح مدرن برخوردار است با ساختن یک طبقه ی یک طبقه ی مجلل با آشپزخانه، منطقه ی غذاخوری و سالن. یک اتاق مهمان در طبقه همکف و پارکینگ پارکینگ وجود دارد. اتاق خواب خانواده در طبقه بالا قرار دارد، از جمله یک اتاق استاد با حمام اختصاصی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...