نخستین محل استانبول املاک برای فروش - نمایش طبیعت خارج از طرح آپارتمان نزدیک به حوضه اکسپرس جاده

Off-Plan Nature View Istanbul Apartments - Modern complex image

خانه های ترکیه از ارائه این مکان اصلی در خارج از طرح توسعه آپارتمان های هوشمند خانه در استانبول برای فروش بسیار لذت بخش هستند، که در مرکز منطقه ای بسیار زیبای Bagcilar در سمت اروپایی شهر واقع شده است.
خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول
Bagcilar یکی از مناطق تازه توسعه یافته استانبول است که به آسانی برای دسترسی آسان به فرودگاه که فقط 10-15 دقیقه فاصله دارد و فرودگاه سوم جدید که در حال حاضر در حال ساخت و ساز به شمال است، با اولین مرحله خود به اتمام رسید و پذیرش اولین پروازهای آن در سال 2018 است و یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان است و تعداد زیادی توریست را برای آیندۀ استانبول ارائه می دهد.

این پیشرفت همچنین دارای مکان اصلی است و تنها از بزرگراه حوضه اکسپرس در قلب منطقه جدید مالی استانبول، با لینک های عالی برای همه مناطق دیگر استانبول از طریق بزرگراه های بزرگ استانبول، و مسیرهای حمل و نقل عمومی عالی ... همه اخبار درخشان برای سرمایه گذاران ملکی برای فروش اجاره سالانه عالی است.

این منطقه در حال حاضر خانواده ها، کارگران شهر، گردشگران و بازدیدکنندگان منظم کسب و کار را به دلیل همه موارد بالا، لینک های عالی، امکانات خرید فوق العاده، مدارس عالی و دانشگاه ها، بیمارستان های عالی و خیلی بیشتر، ایده آل برای زندگی دور از فشار و شلوغ از مرکز اصلی مرکز.

محل پروژه و جزئیات

این پروژه بی نظیر آپارتمان لوکس برای فروش در Bagcilar در ناحیه مورد نظر Gunesli تنها در 10 دقیقه از فرودگاه آتاتورک واقع شده است، در مجاورت منطقه تنها پارک سبز عمومی حوضه اکسپرس جاده، در یک پیاده روی کوتاه تا دو ایستگاه مترو و فقط یک دقیقه دور از تقاطع بزرگراه اصلی.

یک منطقه خیره کننده اما پر مشغله با گستره وسیعی از امکانات محلی در فاصله پیاده روی، مغازه ها، رستوران ها و موارد دیگر و در یک درایو بسیار کوتاه شما نه تنها چهار مراکز خرید بزرگ، 6 دانشگاه عمده، مجموعه ای از هتل های مشهور لوکس، مدارس و بیمارستان ها، در عین حال تنفس در هوای تمیز تازه پارک محلی.

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت و ساز در سطح زمین 16000 متر مربع با تاریخ تکمیل برنامه ریزی شده در ژوئن 2019 است که توسط یک توسعه دهنده معتبر ساخته شده است که مطابق با تمام آخرین قوانین ساختمان صادر شده توسط دولت ترکیه برای امنیت زلزله، تمام مقررات آتش سوزی و تمام خانه ها به طور کامل برای گرما و صدا عایق بندی می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...