املاک و مستغلات معتبر استانبول برای فروش - آپارتمان لوکس در Istinye با دیدگاه بسفر

Luxury Istanbul Apartment - Prestigious Location - 2 outdoor pool

در اینجا در ترکیه خانه ها، ما خوشحالیم که این آپارتمان لوکس خیره کننده در استانبول را برای فروش واقع در بخش اروپایی این شهر در محله محترم Istinye و فقط 350 متری از سواحل بسفوروس ارائه کنیم.

خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول

Istinye درست در کنار کارگاه تجارت و تجارت مشلک واقع شده است، یکی دیگر از مکان های محبوب برای زندگی، به عنوان هر دو مناطق دارای ارتباطات مرکز شهر عالی و بسیاری از جاذبه های مشهور استانبول است.

واقع در منطقه معتبر Sariyer استانبول، کمی از شمال مرکز شهر معروف، به بسیاری از املاک قصر Yali استقرار تاریخی است که به درستی در لبه بسفر، بعضی از خانه های گران قیمت ترین در جهان قرار دارد.

Istinye خانه مبادله استانبول و یکی از بهترین مراکز خرید شهر، Istinye پارک، با فروشگاه های مد طراحی مدرن و بیش از 85،000m2 مناطق خرده فروشی با حدود 300 فروشگاه، هر دو در فضای باز و در فضای باز، چهار سطح پارکینگ زیرزمینی، مرکز سرگرمی و سالن بدنسازی و دادگاه مواد غذایی.

املاک استانبول در Istinye بسیار گران است، به ویژه آنهایی که در نزدیکی بسفرس با دیدگاه های بیش از آب هستند، اغلب توسط حرفه ای های ثروتمند ترکیه با کارهای با کارایی بالا در بورس اوراق بهادار و صنعت فیلم و تلویزیون خریداری می شود.

جزئیات مکان و مجتمع اسپا

این آپارتمان زیبا و بسیار معروف معتبر برای فروش در Istinye در یک مجتمع امن نخبه، تنها 350 متر از خلیج ايستينيه واقع شده است و فاصله تا پارک Emirgan خیره کننده و مرکز خرید Istinye Park است.

منطقه محلی به اداره کنسولگری آمریکا، چندین مدرسه و دانشگاه، یک بیمارستان دولتی، چند رستوران و کافه، مغازه های محلی و موارد دیگر، خانه است. با این حال مجتمع نخبه ای که در موقعیت کمی قرار دارد، طبیعت محسوب می شود و دیدگاه های عالی دارد بوسورس به طرف آناتولی استانبول.

دسترسی به مرکز شهر تاریخی آسان است از طریق جاده از طریق Maslak که به بزرگراه و Fatih سلطان Mehmet پل با Taksim در حدود 10-15 دقیقه، فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود نیم ساعت بسته به ترافیک استانبول آسان است.

۱ نظر:

  1. I am really surprised by the quality of your constant posts.You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much..I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Excellent work!
    Online kaj
    Mobile price bd

    پاسخحذف

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...