پنت هاوس املاک ترکیه املاک برای فروش، استانبول - منظره دریا بسفر

Stunning Bosphorus Penthouse Apartment For Sale, Istanbul - Panoramic Sea Views

خانه های ترکیه با افتخار می توانند این آپارتمان 3 اتاق خوابه معتبر را به فروش برسانند که در استانبول قرار دارد و از طرف لبه بسفر در منطقه Tarabya در طرف اروپایی شهر نشسته است.

خرید خانه در استانبول به تومان
خرید خانه در استانبول با قیمت
خرید خانه در استانبول به پول ایران
خرید خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید خانه در استانبول به لیر
خرید خانه در استانبول و اقامت
خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در قسمت اروپایی استانبول
خرید خانه در قسمت اسیایی استانبول
خرید خانه در سلطان احمد استانبول
خرید خانه در ببک استانبول
شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه
سایت خرید خانه در استانبول ترکیه
خرید خانه در شهر استانبول ترکیه
خرید و فروش خانه در استانبول
خرید خانه لوکس در استانبول

Tarabya یک منطقه بسیار بازاریابی است که در آن بسیاری از خانه های لوکس با یک برچسب قیمت برتر می آیند. خط ساحلی با رستوران های غذاهای دریایی سرو کار دارد، زیرا این منطقه به طور سنتی یک شهر ماهیگیری است که توسط برخی از مناظر زیبای سبز پشتیبانی می شود.

این آپارتمان پنت هاوس که اخیرا لیست شده است، فقط چند متر از لبه آب است و برخی از منظره های پانورامای شگفت انگیز را در سراسر بسفر، با پل بسفرور در منظره ای کاملا دیدنی مشاهده می کند، شباهت بسیار چشمگیری با چراغهای روشن آن از اروپا تا آسیا دارد. در مقابل ساختمان، شما همچنین دارای سالن های تفریحی با قایق های تفریحی درجه یک هستند که از منطقه بازدید می کنند تا برخی از غذاهای خوشمزه ماهی و غذاهای دریایی را نمونه برداری کنند و این منطقه خیره کننده را کشف کنند.

این آپارتمان منحصر به فرد در ساختمان به خوبی تاسیس شده است و در طبقه بالا قرار دارد و اخیرا به بالاترین استانداردها بازسازی شده است. صاحب فعلی آپارتمان را به طور کامل مبله، مطابق با همان استانداردهای بالا، تهویه مطبوع در سراسر، یک سیستم گرمایش کامل مرکزی و تمام لوازم الکتریکی در قیمت فروش ارائه می دهد.

ویژگی های پنت هاوس

آپارتمان دارای بالکن های شیشه ای بزرگ است که از پنجره های پانورامیک به چشم می خورد و حتی در ماه های زمستان سرد نیز می توانید از آن لذت ببرید.

منطقه زندگی یک طرح بزرگ طراحی باز، با دو منطقه سالن، یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه طراحی شده با استحکام و استحکام از منظره های سالن است. با استفاده از واحدهای مسکونی نور با کیفیت، سطوح کاری گرانیت و چلپ چلوپ پشت و یک پنجره تصویر با نمایش فسفر. بالکن طولانی L شکل در انتهای سالن دیده می شود و در امتداد عرض آپارتمان، حالت مناسب برای نشستن و تماشای قایق های آینده و رفتن و مشاهده چراغ های شهر خیره کننده در هر دو طرف شهر گسترش می یابد.

آپارتمان دارای سه اتاق خواب خوب، یک اتاق خواب اصلی با یک حمام اختصاصی و دو اتاق دو نفره با یک حمام بزرگ خانواده مدرن است.

این خانه خیره کننده نیز می آید، کاملا دو لعاب است و با کفپوش لمینیت با کیفیت مناسب در سراسر آن نصب شده است.

به طور کلی این سرمایه گذاری در ترکیه با موقعیت بازار و دیدگاه های نفس گیر و یا خانه ایده آل خانواده، نزدیک به امکانات و امکانات محلی با مراکز خرید، بیمارستان ها و مدارس بین المللی بسیار آسان است.

برای اطلاعات کامل با کمپانی ترکیه برای جزئیات کامل، تیم مشاوران متخصص ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد و به شما یک راهنمائی کامل برای روند خرید ملک استانبول ارائه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چگونه می‌توان از خرید ویلا در استانبول برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک بهره برد؟

 خرید ویلا در استانبول، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک است. برای بهره‌برداری بهتر از این فرصت، ابتدا باید بازار املاک استانبول ر...